اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۹۲۴

تارتار: ازهمه لحاظ بهتر ازاستقلال هستیم

تارتار: ازهمه لحاظ بهتر ازاستقلال هستیم
مهدی تارتار دربار شرایط بازی مقابل استقلال صحبت کرد.
۱۴:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

پارس‌جنوبی در هفته‌جاری یک بازی حساس مقابل استقلال‌تهران در پیش خواهد داشت. شاگردان مهدی تارتار در بازی رفت تیم آبی‌پوش تهرانی را شکست دادند و حالا می خواهند آن برد را این بار در ورزشگاه‌آزادی تکرار کنند. با تارتار در خصوص شرایط پارس‌جنوبی، بازی با استقلال و مسائل مختلف صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 شرایط فعلی پارس‌جنوبی چطوراست؟
اوضاع تیم ما خوب است؛ هرچند در بازی‌های اخیر بردی نداشتیم ولی شکست هم نخوردیم. غیر از بازی با استقلال‌خوزستان اکثر مسابقات ما سنگین بود و البته در این هفته‌ها بدشانسی هم آوردیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال بچه ها باید با همین صلابت کار را جلو ببرند.

 عدم پیروزی در چند بازی اخیر واقعا به بدشانسی شما مربوط است یا اینکه از لحاظ فنی هم مشکل دارید؟
گاهی اوقات بازیکنان با کم‌دقتی موقعیت‌ها را از دست مي‌دهند یا اینکه تمرکز ندارند و اشتباهاتی را انجام می‌دهند که این موضوع به مسائل‌فنی مربوط می‌شود. گاهی اوقات هم ممکن است، بدشانسی بیاوریم که به عنوان مثال در بازی با پرسپولیس، پنالتی ما دوبار به تیر خورد و بیرون آمد. من قبلا به شانس اعتقادی نداشتم ولی حالا اعتقاد دارم.

پارس‌جنوبی هنوزهم شانس قهرمانی در کسب سهمیه را دارد؟
کارما برای قهرمانی سخت است چون فاصله با پرسپولیس زیاد شده هرچند که این تیم هم درهفته‌های اخیر زیاد امتیاز از دست داده است. ما تا اینجا خوب جلو آمده‌ایم و می‌توانیم سهمیه بگیریم هرچند که دیگران نباید از پارس‌جنوبی انتظار داشته باشند. بازیکنان ما تا این‌جا هم کار بزرگی انجام داده‌اند که باید ازآنها تشکر کنم. حالا که تا اینجا جلو آمدیم، حیف است سهمیه آسیا را نگیریم.

در مورد بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟
استقلال، تیم منسجمی است و درهفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است. آنها بعد از آمدن مربی‌خارجی، نظم خاصی پیدا کرده‌اند و کار ما سخت است. با این حال پارس‌جنوبی، تیم دوم جدول است و ما از هر لحاظ بهتر از استقلال هستیم. البته آنها برای ما تیم قابل احترامي هستند و من باید به یک موضوع هم اشاره کنم.

 چه موضوعی؟
بعضی‌ها این را عنوان می‌کنند که بازیکنان ما برای نخستين‌بار می‌خواهند در ورزشگاه آزادی بازی کنند. این موضوع عجیبی نیست و ما فقط می‌خواهیم به زمین مسابقه بیاییم و از کیفیت مطلوب زمین چمن ورزشگاه آزادی استفاده کنیم. طبیعتا به چیزی جز برد هم فکر نخواهیم کرد.

 مقابل استقلال برای مساوی بازی می‌کنید؟
خیر، ما فقط برد می‌خواهیم.

 آیا استقلال نسبت به دور‌رفت، قوی‌تر شده است؟
استقلال در دور‌رفت با مشکل روحی‌و‌روانی مواجه شد، چون امتیاز از دست می‌داد به همین دلیل برابر ما انتحاری بازی کرد. فکر می‌کنم این شرایط در بازی‌برگشت هم حاکم شود زيرا استقلال در 3 بازی اخیر برنده نشده و حالا به‌دنبال برد است. من ازهواداران پرسپولیس هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم ما را حمایت کنند و امیدوارم که شاهد بازی جذابی باشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین